SELAMAT DATANG KE BLOG AYRA ZAHRA.TERIMA KASIH KEPADA MEREKA YANG SUDI MELAWAT KE BLOG INI.SEBARANG COPY PASTE TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI.THANKS

Followers

Wednesday, October 31, 2012

DUNIA IMAGINASI

Assalamualaikum u oll..

Finally dapat juga aku buat blog ni.Disebabkan sekarang aku tengah mood menggila menulis kan kan.So jadi aku wat blog ni untuk  share koleksi cerita yang aku tulis.Inilah padahnya bila stress datang idea yang mengarut entah pape pastu jadilah sebuah cerita.So lepas ni untuk koleksi cerita aku akan update disini dan tidak lagi aku update di blog yang aku selalu meroyan di http://kasihmu-mahizan.blogspot.com.Hehhee.Aku x nak campur adukkan blog tu.Maklum sajalah nlog tuh berkisarkan my life .So blog ni pula aku buat tuk dunia imaginasi aku yang x berapa nak tinggi sangatlah.hahhaa.Lepas ni makin rajin la sikit aku update cerita aku kat sini kan.Ye la sangat.Hehehe.

Untuk Kali ni aku menggunakan Nick Name Ayra Zahra.Nama ni juga akan aku guna sebagai nama pena aku tuk menulis di blog ini.Kenapa aku suka dengan nama nih?Sebabnya maksud nama ni pun cantik.Actually nama ini diberikan oleh my housemate aku Salwati a.k.a Kuya Haris.Hhehehe.So aku gunalah nama nih.By the way ada salah satu cerita aku ada guna nama ni juga tp tak bermakna watak itu seperti aku okeh.Hanya aku guna nama yang sama aja.



Oklah rasanya setakat ni dulu  sesi pengenalan tuk blog baru.kalau yang dah selalu lepak di blog aku yang
kasihmu-mahizan tu memang taulah aku ni macam mana kan pot pet nya..Hahahha..


Kata2 hikmah tuk malam ni :

Belajar Dari Kesilapan Membuatmu Lebih Dewasa
Belajar Dari Pengalaman Orang Lain Membuatmu Bijaksana

SaLaM KaSiH

No comments:

Post a Comment

Tq sudi komen.:D