SELAMAT DATANG KE BLOG AYRA ZAHRA.TERIMA KASIH KEPADA MEREKA YANG SUDI MELAWAT KE BLOG INI.SEBARANG COPY PASTE TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI.THANKS

Followers

Thursday, May 9, 2013

TENTANG CIK PENULIS






Assalamualaikum u ollsss...




Nama Pena : Ayra Zahra 


Aku bukanlah penulis tetapi suka menulis...Mula menulis sewaktu diploma tapi hangat2 begitu je la kan. Mss pertama yang aku tulis waktu itu adalah Rahsia Hatimu dan sampai sekarang x siap2 jugak. Heehhe..Aku kembali semula menulis DMS pd penghujung 2011 and stop seketika kerana sibuk dengan assigment dan projek.Akhirya manuskrip DMS siap awal tahun 2013.. Uishh lamanya. Aku masih baru dalam bidang ni kan. Aku mula jatuh cinta dengan baca novel sewaktu sekolah tingkatan 3.Lepas tu mula jd pengumpul novel sampai sekarang...Orang kata dari minat membaca dan sekarang mula berjinak dengan penulisan. 

U ollss blh cari saya di alam maya . Sebarang pertanyaan berkaitan dengan manuskrip saya bolehlah cari saya di link tertera. Terima kasih.

Facebook Ayra Zahra

Twitter Ayra Zahra

Email : ct_zamratul@yahoo.com / ceriteramahizan@gmail.com 





No comments:

Post a Comment

Tq sudi komen.:D