SELAMAT DATANG KE BLOG AYRA ZAHRA.TERIMA KASIH KEPADA MEREKA YANG SUDI MELAWAT KE BLOG INI.SEBARANG COPY PASTE TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI.THANKS

Followers

Thursday, November 14, 2013

SEDUTAN CINTA SUDAH TERLAMBAT

Assalamualaikum u oll..

Hari ini x da entry tentang  BCIP .Hari ni ada sedikit sedutan e-novel seterusnya yang akan datang di blog pada tahun depan yang x berapa nk depan sangatlah. Terima kasih singgah dan baca. CST dan AMB akan ada dekat blog utk tahun 2014. Mudah-mudahan semuanya berjalan seperti yang di rancang. :D 


                                                 Cover Mungkin Berubah
Watak2 Utama CST


ZIYAD RIZQI
NUR DURANI


SEDUTAN CINTA SUDAH TERLAMBAT




     Selepas itu, telefon milik Durani berdering.Dia melihat nama yang tertera dia terus senyum dengan gembira.Dengan pantas Durani menjawab panggilan dari suaminya itu.Lukman dan Yana juga turut tersenyum .

    “Abang dekat mana?Kenapa tak sampai rumah lagi?” Saol Durani .Namun bukan suara suaminya yang di dengar.Suara orang lain.Tangan Durani terus melepaskan telefon yang di pegangnya sebaik saja orang tersebut memberitahunya tentang Mikhail.

   “Dura..Dura kenapa ni?” Soal Lukman ,dengan cepat dia mengambil semula telefon Dura lalu di letakkan di telinganya..

    “Hello..Mikhail..Mikhail..” Panggil Lukman .Tergamam dan terkejut Lukman selepas mendengarnya apa yang di katakan oleh pemanggil tersebut.

     “Abang……”Jerit  Durani.Air matanya sudah membasahi pipi.Mak Ita dan Pak Deris terus menuju ke tangga apabila terdengar anaknyanya menjerit.

     “Dura kenapa ni?” Soal Mak Ita.Yana sudah memeluk Dura.Dia masih kebinggungan seketika.
    “Ibu ..abang Mikhail ..Ayah abang Mikhail..” Jerit Durani.Mak Ita dan Pak Deris tidak faham di pandang anak lelaki mereka.

    “Lukman apa dah jadi?” Soal Pak Deris.

    “Ayah..Ibu..Mikhail kemalangan.”Jawab Lukman.Yana serta kedua ibu bapa mertuanya terkejut besar.

NotaTersepit : Ini sedutan kisah hidup Durani.Apa yg jd dengan Durani dan Mikhail.Tunggulah kemunculan  CST nanti tahun depan.Masih konpius nk letak AMD dl atau CST dl.Korang rasa nk baca yg mn dl? Sambungan kisah Hadif (BCIP) dalam AMB atau kisah Ziyad dalam CST? 

2 comments:

  1. Replies
    1. Hehehe Ezara AMB dulu yg akan berada di blog . CST mungkin pertengahan tahun kot. InsyaAllah. :)

      Delete

Tq sudi komen.:D